08.okt 2024

Sosial møteplass for natur og miljø

Hva: Sosial møteplass
Når: 08.okt, kl. 18:00
Hvor: Øvre Slottsgate 3 (Sentralen)

NB! Nytt sted.

Vi starter opp igjen etter sommerferie med sosial møteplass for natur og miljø! Her møtes vi og prater om natur og miljø over en øl eller en kopp kaffe.

Tema for møtet er Naturvernforbundets prosjekter i Russland og Ukraina. Hvordan er det å drive med natur- og miljøvern i Russland og Ukraina nå? Og hva gjør Naturvernforbundet i disse landene?

Innleder vil være Kjersti Album, som har jobbet i Naturvernforbundet siden 2004. Hun har hovedfag i statsvitenskap og bakgrunn fra Natur og Ungdom. Hun jobber nå med atomopprydding i Russland, Ukraina og Norge.

Tid: 8. oktober, kl. 18.00
Sted: Vinterhagen (1.etasje), Sentralen (Øvre Slottsgate 3)

Naturvernforbundet i Oslo og Akershus ønsker å skape et sted hvor både medlemmer og andre kan komme innom for å treffe likesinnede, ha interessante samtaler og sosialt samvær. Er du sulten eller tørst kan Sentralen by på en rikholdig meny.

Andre tirsdag i hver måned samles vi i Vinterhagen på Sentralen fra 18 til 21.

Facebook-arrangement finner du HER.