Modum kommune og manglende forvaltning av skogbruksloven
Naturvernforbundet i Buskerud har gjennom flere år vært kritisk til Modum kommune si håndtering av klager på hogst. I Bygdeposten 19.7 kommer vår kritikk til uttrykk. Kritikken gikk i hovedsak på lang behandlingstid, manglende vurderinger i forhold til lovverket, og avslag på vår forespørsel om et møte om dette.