Mange hadde tatt den 4 kilometer lange turen langs Murenveien opp fra Øverland for å delta.
Fredag 5. juni var verdens miljødag. Dagen skal mobilisere til handling for å feire, beskytte og gjenopprette planeten vår.
Deltakerne fikk en opplevelsesrik tur da Naturvernforbundet inviterte til tur med Rigmor fra brygga i Sandvika.
Flere hundre barn og voksne koste seg i sola da Naturvernforbundet i Bærum og Undring inviterte til Undredag på søndag.
Naturvernforbundet har arrangert dugnader for fjerning av edelgran i skogen ved Sandvika i flere år, og det synes! Men fortsatt er skogbunnen full av bittesmå spirer av den uønskede fremmedarten.
Tirsdag kveld var det tid for vårdugnad med oppmøte innerst i Lomviveien. Været var upåklagelig og dugnadsgjengen talte 14 voksne, pluss noen ivrige barn.
Tretten barn og voksne, i tillegg til oss fra Naturvernforbundet, deltok på blomstertur for barn i Dæliskogen tirsdag kveld.
Et interessert publikum på ca 35 møtte opp da Naturvernforbundet i Bærum inviterte til foredrag onsdag 29.4.
Det nye lokallaget i Bærum ble startet i slutten av november og gir barn i kommunen en egen arena for miljøengasjement og medvirkning.