Nytt medlemsblad for Naturvernforbundet Oslo Vest

Naturvernforbundet Oslo Vest har laget og gir ut et nytt medlemsblad.

Her kan du lese eller laste ned hele medlemsbladet – nummer 1 / 2019

Kjære medlem av Naturvernforbundet Oslo Vest

Gleden er stor over å endelig kunne presentere første utgave av vårt helt nye medlemsblad. I 2019 har vi i styret i NOV jobbet med dette medlemsbladet, og vi er fornøyde med resultatet. Vi håper derfor at du som naturvenn, medlem av Naturvernforbundet og leser også finner medlemsbladet interessant. Hensikten med medlemsbladet er å gi våre medlemmer innsikt i hva vi i styret har jobbet med den siste tiden, hva som er siste status på saker vi har involvert oss i og hva som skjer fremover. I tillegg inneholder medlemsbladet temaartikler og spalter for grønne tips. I denne utgaven har Dag Hessen skrevet artikkelen «En halv klode?» som fokuserer på konsekvensene av menneskelig aktivitet på arter og natur. Vi håper bladet faller i smak, og vi tar gjerne imot tips og råd om bladet – både når det gjelder innhold og utforming. Riktig god lesing!

Har du forslag til stoff? Send e-post til: oslovest@naturvernforbundet.no

Aase Rangnes Seeberg, Redaktør