Bli naturens støttespiller!

Som støttespiller for Naturvernforbundet bidrar du til arbeidet med å sikre vår enestående naturarv og å hindre farlige klimaendringer. Dere kan velge å bli samarbeidspartner, annonsør eller gi en gave.

Samarbeidspartner:
Det å være Samarbeidspartner innebærer et faglig og strategisk samarbeid med Naturvernforbundet, omfang og innhold tilpasses partenes behov. Samarbeidspartnere støtter fortrinnsvis Naturvernforbundet over flere år, men kan også bidra med et engangsbeløp. Omfang og innhold i partnersamarbeidet forhandles fra gang til gang. Samarbeidet kan omfatte:

• Faglig rådgivning for samarbeidspartnere som ønsker å oppnå bedre miljøytelse.
  • Samarbeid om faglige eller markedsorienterte prosjekter, som å forestå undersøkelser, utarbeide rapporter, bistå med informasjonstiltak eller gjennomføre kampanjer på områder der Naturvernforbundet har særlig kompetanse og styrke.
  • Samarbeid om å utvikle og introdusere miljøvennlige løsninger.

Gi en gave

Dersom dere ønsker å støtte arbeidet for å ta vare på natur og miljø ved å gi Naturvernforbundet et engangsbeløp, kan dere finner mer informasjon om ulike betalingsløsninger her.

Gaver til ansatte: Mange bedrifter velger å gi en gave til et formål de støtter som julegave og lignende til sine ansatte. Vi kan gjerne lage skreddersydde kosnepter for dette dersom dere vil støtte arbeidet for å  ta vare på natur og miljø.

Gaver til foredragsholdere, innledere osv.: Lei av å gi bort gaver som fok ikke vil ha? Blomster som visner før folk får satt dem i vann. Gi en gave til naturen i stedet! Vi kan lage skredderysdde kort for dere. Se eksempel her.

Les mer om våre retningslinjer for bedriftssamarbeid her.

Under ligger et uforpliktende registreringsskjema for partnerkonseptet og andre samarbeidsformer. Vi kontakter dere innen kort tid for å diskutere samarbeidet videre.

Ja! Vi vil bli kontaktet:

Velg hvordan dere vil støtte oss