Har du blitt kontaktet av Naturvernforbundet?

Naturvernforbundet er en medlemsorganisasjon. Lokalt miljøengasjement er grunnlaget for vårt arbeid, og det er våre medlemmer, tillitsvalgte og aktive som er kjernen i organisasjonen. Nye medlemmer og støttespillere ønskes derfor alltid velkommen.

Har vi kontaktet deg om medlemskap eller giverforhold?

Dersom du har spørsmål eller kommentarer til vår henvendelse hører vi gjerne fra deg.

Naturvernforbundet er medlem i Fundraising Norge og følger bransjens standarder. «Retningslinjer for telefonbruk i fundraising» er bransjens felles standard for frivillige organisasjoners bruk av utgående telefonsamtaler til medlemskontakt, giverpleie, informasjon, salg og innsamling.

Du kan reservere deg mot henvendelser fra Naturvernforbundet dersom du ønsker det.

Kontakt:
Vil du endre på eller har spørsmål om ditt medlemskap eller giverforhold ta kontakt med medlemsregisteret på telefon 23 10 96 10 (innvalg 1) eller e-post medlem@naturvernforbundet.no.

Er du glad i naturen?

Som medlem i Naturvernforbundet er du en del av et stort felleskap som arbeider for å ta vare på naturen – både lokalt, nasjonalt og globalt.

Mennesker som utforsker naturenFartein Rudjord