Jubileumsgave

En jubileumsgave til Naturvernforbundet er et miljøvennlig alternativ til å kjøpe eller motta gaver når fødselsdager eller andre store dager skal markeres. Med en jubileumsgave støtter du det viktige arbeidet for å ta vare på naturen.

illustrasjon jubileum

Stadig flere velger å gi et bidrag til Naturvernforbundet når bursdager, bryllup, dåp, navnefester eller andre jubileum skal feires. Vi er utrolig takknemlig for alle gaver!

Informasjon til deg som skal feire

Gi oss gjerne beskjed når du vet at det kan komme inn gaver til Naturvernforbundet i forbindelse med et jubileum. Da kan vi sende deg en oversikt over det totale beløpet som har kommet inn og hvem som har gitt.

Slik kan du gi

Du kan bruke nettbank, Vipps (nummer 13042) eller en vanlig giroblankett for innbetaling av gaver. Husk å merke gaven!

• Kontonummer 7874 05 55986 (gavekonto)
  • Vipps til nummer 13042
  • Mottaker (ved bruk av giro): Naturvernforbundet, Mariboesgate 8, 0183 Oslo

Merk gaven din med:

•     Jubileumsgave
  •     Navn på jubilanten
  •     Oppgi navn på alle givere, dersom du betaler inn ett beløp på vegne av flere

International Payment info:
IBAN: NO5078740555986