Minnegave

En gave til Naturvernforbundet er en fin måte å hedre minnet til en venn eller slektning som har gått bort. Samtidig som du hedrer et kjært liv, gir du et verdifullt bidrag til arbeidet med å ta vare på naturen – nå og for fremtiden.

Enhver minnegave er et verdifullt bidrag til vårt arbeidet med å bevare leveområdene til planter og dyr vi deler jorda med, og stanse klimaendringene slik at naturen kan gå i arv. Vi er svært takknemlige for alle gaver.

Til deg som vil gi

Du kan benytte nettbank, Vipps eller en giroblankett for innbetaling av minnegaver.

• Vårt kontonummer: 7874 05 55986 (gavekonto)
  • Vipps-nummer: 13042
  • Mottaker (ved bruk av giro): Naturvernforbundet, Mariboesgate 8, 0183 Oslo

Merk gaven din med:

•     Minnegave
  •     Navnet til avdøde
  •     Oppgi navn på alle givere, dersom du betaler inn ett beløp på vegne av flere

En stund etter begravelsen/bisettelsen sender vi en kondolanse til pårørende, så fremt vi har pårørendes kontaktinformasjon. Her står navnet på alle som har gitt i avdødes minne. Vi oppgir ikke beløp fra hver enkelt, men kun den totale summen som har kommet inn.

Til deg som er pårørende

Du kan opplyse i dødsannonsen at det ønskes en minnegave til Naturvernforbundet og at gaven kan settes inn på konto 7874 05 55986, merket med avdødes navn.

Gi oss gjerne beskjed om at det kan komme inn minnegaver, sånn at vi kan ettersende en oversikt til deg med navn på givere og det totale beløpet som har kommet inn.

Send oss navnet på den som har gått bort, samt kontaktinformasjon og navn til deg som er pårørende på e-post til: giver@naturvernforbundet.no

Vi hjelper deg også gjerne på telefon 23 10 96 33.

Ved betaling fra utlandet/ International payment info:
IBAN: NO5078740555986
BIC (Swift-adresse): DNBANOKKXXX