Påmelding til landsmøtet 2024

Her finner du påmeldingsskjema til landsmøtet 2024. Vi ber om at alle delegater melder seg på innen 1. august. Siste frist for påmelding og endringer er 8. september 2024.

Merk at du må være valgt som delegat fra lokallag eller fylkeslag for å melde deg på. Ta kontakt med oss på landsmote@naturvernforbundet.no hvis du har spørsmål.

Påmelding til landsmøtet 2024

Skjema for påmelding av delegater til landsmøtet 2024.
Merk at laget må ha sendt inn godkjent årsmøteprotokoll hvor valg av delegat kommer tydelig frem, for at påmeldingen skal være gyldig.
Har du deltatt på et landsmøte i Naturvernforbundet tidligere?(Required)
Ønsker du enkeltrom eller dobbeltrom?(Required)
Laget blir fakturert en deltakeravgift som dekker overnatting fra fredag 8. november til søndag 10. november. Deltakeravgiften er på 4 745 kroner for enkeltrom og 4 105 kroner for dobbeltrom for fredag til søndag, og inkluderer matservering.
Har du behov for overnatting fra torsdag til fredag?
Dersom du må ankomme Trondheim torsdag 7. november og trenger overnatting kan Naturvernforbundet booke det for deg. Merk at laget faktureres for kostnaden.
For eksempel nedsatt syn/hørsel, bruk av rullestol, eller andre behov.
Er det greit om du blir fotografert eller filmet under landsmøtet?(Required)
For eksempel om du ankommer sent, eller må dra tidlig. Husk at du uansett må sende inn en permisjonssøknad for å forlate landsmøtet. Du kan også her oppgi en kontaktperson som vi kan kontakte dersom det skulle skje noe underveis på landsmøtet.

Informasjonen du oppgir blir behandlet i tråd med Naturvernforbundets personvernsreglement, og brukes kun til landsmøtet 2024.