Har du blitt kontaktet av Naturvernforbundet?

Vi er opptatt av at du som støtter oss skal vite hvor mye det betyr for arbeidet til Naturvernforbundet. Derfor bruker vi telefon for å takke deg for engasjementet ditt og for å informere om ulike måter å støtte oss på.

Dette blir gjennomført i samarbeid med vår partner Dialog Norge.

Ønsker du ikke at vi skal ringe deg, så kan du selvfølgelig reservere deg mot dette. Gi oss beskjed her, så sørger vi for at du ikke blir ringt til igjen.

Naturvernforbundet er medlem i Fundraising Norge og følger bransjens standarder. «Retningslinjer for telefonbruk i fundraising» er bransjens felles standard for frivillige organisasjoners bruk av utgående telefonsamtaler til medlemskontakt, informasjon, salg og innsamling.

Ønsker du å gi oss en tilbakemelding?
Vi hører gjerne fra deg på telefon 23 10 96 10 eller e-post medlem@naturvernforbundet.no.

Naturvernforbundet er en medlemsorganisasjon. Lokalt miljøengasjement er grunnlaget for arbeidet vårt, og det er medlemmer, tillitsvalgte og aktive ildsjeler som er kjernen i organisasjonen. Nye medlemmer og støttespillere ønskes derfor alltid velkommen.

Er du glad i naturen?

Som medlem i Naturvernforbundet er du en del av et stort felleskap som arbeider for å ta vare på naturen – både lokalt, nasjonalt og globalt.

Mennesker som utforsker naturenFartein Rudjord