27.apr 2024

Hva: Den store klesbyttedagen
Når: 27.apr, kl. 12:00
Hvor: Hele landet

Bli med på vårens hyggeligste arrangement!
Enten du vil arrangere eller bare delta, er Den store klesbyttedagen et tilbud over hele landet.

Den store klesbyttedagen

Naturvernforbundet har arrangert den store klesbyttedagen siden 2016. Dette er et nasjonalt arrangement der vi oppfordrer frivillige i hele landet til både å arrangere og å delta på klesbyttedager. Bidra til at folk i ditt nærmiljø kan samles til en sosial, meningsfull og morsom dag.

Ikke helt typen til å arrangere selv? Tips noen du tenker hadde vært den perfekte arrangør av en klesbyttedag der du bor! Kanskje har du en venn som kunne arrangert, eller kanskje Naturvernforbundet har et lokallag hos dere? Alle kan arrangere klesbyttedag.

Klesindustrien står for mer av verdens klimagassutslipp enn fly- og skipsfart til sammen! Om vi bytter med hverandre og bruker klærne lenger, reduserer vi utslippene.

Her arrangeres klesbytter:

Klikk på kartet for å finne arrangementer nær deg!