Takk for din støtte!

Din stemme er viktig. Vil du gjøre mer? Del kampanjen videre!

Et NSB-tog står på Otta stasjonSteve Selwood

Hva skjer videre?

Vi er takknemlige for den brede støtten til denne underskriftskampanjen for å få jernbanen tilbake på beina! Kravene i kampanjen overrekkes til samferdselsministeren sammen med alle underskriftene deres i løpet av høsten. De som har lagt igjen e-postadresse vil få en oppdatering når detaljene er i boks.

Tre ungdommer står foran Trondheim sentralstasjon med et banner hvor det står "Reisen til fremtiden" med gul skrift. På banneret er det malt en sykkel, et støpsel og et sett togskinner.

Støtte oss? Meld deg inn!

Vi som står bak denne underskriftskampanjen, er fire medlemsbaserte organisasjoner som alle er en del av den norske miljøbevegelsen. Liker du det vi gjør? Bli medlem eller støtt arbeidet vårt!

• Naturvernforbundet er Norges eldste natur- og miljøvernorganisasjon med over 39 000 medlemmer og 100 lokallag over hele landet. Støtt arbeidet!
  • Natur og Ungdom den største miljøorganisasjonen for unge i Norge og jobber med miljøsaker lokalt, regionalt og nasjonalt. Støtt Natur og Ungdom!
  • Besteforeldrenes Klimaaksjon er en tverrpolitisk organisasjon som setter framtida for barn og unge først. Les mer om medlemskap i BKA.
  • Spire er en miljø- og utviklingsorganisasjon som jobber for en rettferdig og bærekraftig verden. Engasjer deg i Spire!