Takk for at du er aktiv!

Aktive og lokallag

Takk for at du er aktiv på vegne av naturen og miljøet. På denne siden finner du organisasjonsnyheter, tips til hvordan drive et lokallag, råd om hvordan skaffe flere medlemmer, nyttige dokumenter og kan lese tidligere utsendelser av nyhetsbrev "Nytt fra Naturvernforbundet".

Hjelp til passord og brukernavn

Informasjon om ny epost og IT-løsning for lokal- og fylkeslag

Image Image

Organisasjonsnytt

Aktiv - jobb med din miljøsak

Aktivitetstilskudd 2017

Vi er godt i gang med et nytt naturvernår, og det betyr utlysning av aktivitetstilskudd for 2017. Naturvernforbundet har søkt prosjektmidler innenfor en rekke tema hvor en del av midlene også kan deles ut til aktiviteter i fylkes- og lokallag.

Slik bruker du FB

Hjelp til Facebook - kjøp av annonsering

Facebook er en effektiv og billig kanal for å spre engasjement og nå mange mennesker raskt. For å nå ut til flere er det også mulig å kjøpe annonsering som gir ekstra med «likes» eller «følgere». En av Facebook sine styrker er nettopp at de tilbyr små aktører mulighet til å tilpasse annonsering etter sine budsjetter. Nedenfor følger en kort guide til hvordan gå frem for å komme i gang med kjøpe engasjement via Facebook.

Office og Intility

Ny epost og IT-løsning for Naturvernforbundet

Naturvernforbundet vil nå endelig kunne tilby alle lokal- og fylkeslag en egen epostkonto, et eget hjemmeområde og tilgang til organisasjonens splitter nye intranet. Den nye løsningen lanseres mandag 20.mars 2017, og vi håper at dette fremover blir et godt verktøy for aktive og tillitsvalgte.