Takk for at du er aktiv!

Aktive og lokallag

Takk for at du er aktiv på vegne av naturen og miljøet. På denne siden finner du organisasjonsnyheter, tips til hvordan drive et lokallag, råd om hvordan skaffe flere medlemmer, nyttige dokumenter og kan lese tidligere utsendelser av nyhetsbrev "Nytt fra Naturvernforbundet".

Organisasjonsnytt

Slik bruker du FB

Hjelp til Facebook - kjøp av annonsering

Facebook er en effektiv og billig kanal for å spre engasjement og nå mange mennesker raskt. For å nå ut til flere er det også mulig å kjøpe annonsering som gir ekstra med «likes» eller «følgere». En av Facebook sine styrker er nettopp at de tilbyr små aktører mulighet til å tilpasse annonsering etter sine budsjetter. Nedenfor følger en kort guide til hvordan gå frem for å komme i gang med kjøpe engasjement via Facebook.

653x341Frivillig

Vil dere være med å arrangere landsmøte i 2018?

Naturvernforbundets landsstyre har bestemt at landsmøtet i 2018 skal avholdes en av de to siste helgene i april. Men HVOR skal det være? Har ditt lokallag eller fylkeslag lyst å være vertskap for Naturvernforbundets landsmøte 2018? Dette er en god mulighet for å gi organisasjonen et løft lokalt, og til å vise fram både lokal natur og kultur til resten av landet. Ønsker dere kanskje å bruke landsmøtet til å løfte fram en lokal politisk sak? Hvordan vil dere vise fram det regionen har å by på?